BLOGG :D

Har bestämt mig för att skaffa en blogg, i denna blogg kommer jag skriva om mig och mitt liv, mest om hästar eftersom den tiden jag inte sover eller är i skola så är jag hos min underbara häst, i det mest underbara stall med dom underbaraste människorna som existerat på denna jord! Här kommer en bild på mig och min häst för er som inte vet vem jag eller min häst är.

Basza, sto, 2000, polsk import (med varmblod i sig skulle jag tro) köpt från GRC, haft henne i 2 år, länk till GRC hemsida där man kan gå på läger och hyra/köpa hästar, välkommen www.grallsta.se


mitt hjerta (L)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilka otoligt snygga bilder. Hihi.. ;)

2010-08-08 @ 11:51:11
URL: http://www.blueberrynea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0