grönalund :D

eftersom jag ahr varit i stockholm hela dagen så har jag haft hästvakt, men dagen har spenderats på grönan med några brudar som jag träffade på mitt ridläger på grällsta i sommar (hemsidan finns länkad under mina länkar) ! vi hade skit skoj. och jag vågade åka Extrem (stavas) så nu är jag lite stolt, när jag snurrade upp och ner så höll mobilen på att trilla u fickan, undra vad mamma hade sagt om den ramlat ur och gått sönder. spenderade ca 850kr idag :D yäääey, men 500kr var mammas (a) nu är jag hemma hos lina i tullinge, imorgon åker jag hem till gävle igen, men har även då hästvakt av nicole! nu ska vi kanske hitta på något att göra, eller bara slappa för jag är helt slut i benen, och huvudverken kommer smygande tsm med en smärta i halsen efter allt skrik. ciaaaao

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bra gjort tjejen.. det med Extreme alltså. Hihi.. jag vågar typ åka kärlektstunnel. Det ni. ;)

2010-08-11 @ 10:37:11
URL: http://blueberrynea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0