lös häst

vaknade upp som sakt var kl 6, tog bussen till stallet 20 över 7, kom hem kl 8 på kvällen, 12 timmars i stallet (; det kallar jag perfekta livet! när jag kom till stallet så hjälpte jag sara (ridskolechefen) med en massa göra, sen kom veterinären ut och kollade några hästar, bland annat en ridskolehäst som heter Indy, en C-ponny på 18år som tävlar nationel dressyr. dutti ponny. sedan fixade jag allt till basza, och minglade runt, väntade i stallet på att susanne skulle komma vid 5 tiden. sadlade på hästen och red ut i skogen med susanne och hennes ponny vienna, basza var pigg som fan och galen. (som vanligt) och på vägen hem så var det ett litet dike som vinnea vägrade att gå/hoppa över, satt då slet hon sig och galopperade iväg, basza fick damp så jag fick svinga mig upp isadeln som en cowboy, yyihahah ! men hon stannade efter en bit när hon märkte att basza inte var med, så vände vi och red hem igen, hemma i stallet hämtade mamma mig så åkte vi hem, senhämtade mamma mig så var jag hem och duschade, sen skjutsade mamma ut mig till tavlan igen till elin och hannah, nu är vi ett helt gäng här, jag ,hannah, elin och ichelle. nu ska vi ut (: chiaao
basza i sin box, skulle precis kissa, inte världens finaste, men (:

Kommentarer
Postat av: emilia

sv:

hahah, men tack :D och dsm, emilia är för himla fint!;)

2010-08-06 @ 06:53:29
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: Emilia

Oh he :) riktigt fint namn! :)

2010-08-06 @ 09:35:06
URL: http://eemiliabasza.blogg.se/
Postat av: M

Vilken söt häst =D

2010-08-08 @ 10:01:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0