sry

sorry, har glömt att blogga, eller asså jah har inte haft någon dator för våran har sagt upp sog, så det var en elektriker eller nått ut och kollade på den igår.. hoppas den blir bra, ingen dator i hela huset fungerar .. :(
igår red jag i ridhuset men min pärla, hon hade ganska mycket energi och stack för mig i galoppen och när jag tar tag i henne försöker hon bocka, men nej nej, upp med huvude toch fortsätt framåt. la henne på en liten liten volt i trav, tillslut gav hon pp och jag ände hur ela hästen släppte och slappnade av, tack gode gud! <3
idag ska jag till huvudstaden med brudarna, blir där till imorgon :D yes! satt idag ska min medryttare ta hand om hästen min, eftersom det är tisdag och det är hennes dag, skickade ut henne för att träna galoppfattningar i uppörsbacke, så kanske hon är lite lugnare imorgon då min kompis ska rida henne. eftersom hennes häst är halt, och jag är i stockholm! ciaaoo
basza älskar att pussas, men igår bet hon mig i näsan ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0